El Llevant UD guanya el Memorial de Veterans

El conjunt granota s’ha fet amb el primer triangular del Memorial Nacho Barberà organitzat per a jugadors veterans en imposar-se 0-3 al CF Veterans Alzira i 4-2 al Vila-real. Els llevantinistes ja guanyaren també un partit disputat fa uns anys contra els homònims alzirenys en un primer intent per recaptar diners per a la investigació de la mort sobtada.

La jornada començà amb el partit entre els dos equips valencians on els granotes, que comptaven amb Serradell i Pallardó, mostraren la seua superioritat. «No venen tantes llegendes llevantinistes però sí jugadors més joves que han passat pel Llevant, amb gran qualitat i que corren molt», comentà el president del CF Veterans Alzira, Miguel Moya. El segon partit va estar molt entretingut. S’avançaren els del Cap i Casal amb tres gols que els groguets retallaren amb dos tants de Fabiani. Un tant en l’últim segon posava el 4-2 definitiu que els donava el títol.

El segon lloc es jugava entre Alzira i Vila-real i se n’anà a les terres castellonenques amb un 0-2. L’alzireny Miguel Ibáñez fou el capità groguet ja que va jugar un any en el cadet i un altre en el juvenil vila-realenc. Els seus paisans es feren una foto amb ell. Dos espectaculars paelles tancaren la jornada de convivència en record del nostre Nacho.